בניית אתרים לעסקים

אתר לעסק – עם האתרים המוכנים של וובולוג'י, כבר לא צריך לשבור את הראש (או את הכיס)

כולנו כבר מבינים שעסק ללא אתר זה כמו חנות ללא חלון ראווה. כך שאם אתם בעלי עסק ועדיין אין לכם אתר, תדעו שלקוחות פוטנציאליים שלכם לא מודעים לקיום שלכם, וחבל!

בניית אתר לעסק הוא תהליך שכל בעל עסק מכיר. בין אם מדובר על בניית אתר לעסק קטן או גדול, זהוא אחד השלבים הקריטיים בביסוס המיתוג של העסק שלכם במרחב הדיגיטלי.

מאז שהוקם, המרחב הדיגיטלי הפך להיות מרחב מרכזי מהחיים של כולנו וכיום אין אחד שלא מבלה עשרות שעות בממוצע בחודש באינטרנט. בין אם בגלישה ברשתות החברתיות, ביצוע רכישות באתרי סחר או חיפוש אחר מידע כזה או אחר באתרי בלוג או אתרים של חברות ועסקים. ולכן, אם אתם בעלים של עסק או מתכננים להקים עסק בקרוב, הגעתם למקום הנכון – קבלו סקירה מקיפה על החשיבות של אתר לעסק שלכם, עשה ואל-תעשה ועוד טיפים חשובים.

בניית אתר לעסק לרוב תחל באפיון הצרכים של העסק ותגדיר את סוג האתר – אתר תדמית, אתר סחר (חנות מקוונת), אתר קטלוגי או בלוג.
אפיון הוא השלב החשוב ביותר בתהליך בניית אתר לעסק והוא זה שיגדיר את גבולות הגזרה של האתר שלכם מא' ועד ת' וחשוב להשקיע מחשבה עמוקה בתהליך האפיון כדי לגעת בכל אספקט החל מסוג האתר, סגנון העיצוב, הפונטים, הצבעים וחווית הגלישה באתר שלכם כדי לאפשר לגולשים וללקוחות הפוטנציאליים שלכם גלישה נעימה, וברורה ככל שניתן ולאפשר להם להשלים את המטרות שהצבתם בקלות. מטרות יכולות להיות השארת פרטים לחזרה, התחברות/הרשמה, רכישה ועוד.

עיצוב אתר לעסק שלכם היא המשימה הבאה. בין אם מדובר בתבנית מוכנה או בעיצוב אתר מאפס, חשוב מאוד שהאתר שלכם יהיה מעוצב בצורה מקצועית, עדכנית וכזו שמתאימה לאופי של העסק שלכם. תהליך בחירת תבנית או עיצוב אתר מאפס יכול להיות מיגע ומתיש מרוב אפשרויות וכאשר מדובר בעיצוב מאפס, זה אפילו קשה יותר לפעמים כי לרובנו קשה מאוד לדמיין איך האתר יצא בסופו של דבר.

עם האתרים המוכנים שלנו, נחסוך לכם זמן, כאבי ראש והמון כסף! אתם יודעים בדיוק מה אתם מקבלים ויכולים לבחון את הנראות והפונקציונאליות של האתר החדש שלכם עוד לפני שרכשתם אותו. והעלויות? מצחיקות!! לא מאמינים? תבדקו אותנו >>

אתר לעסק קטן הוא טריקי, וחייב לתת מענה מקצועי, עיצוב יחודי ופונקציונאליות מותאמת וכל זה בעלויות נמוכות – לרוב העסקים הקטנים אין תקציב משמעותי להקציב לבניית את ולכן פתרונות כגון אתרים מוכנים מראש יכולים להיות מצוינים גם לנותני שירות וגם לכאלו שמעוניינים להתחיל למכור את המוצרים שלהם באינטרנט. בואו להתרשם ממגוון האתרים המוכנים שלנו >>

נכון, יש פלטפורמות שמאפשרות בניית אתר לעסק בחינם וחשוב לזכור שום דבר הוא לא באמת בחינם, גם אם מדובר בעלויות נמוכת מאוד, עדיין עליכם לעצב ולבנות את האתר שלכם מאפס או להשקיע שעות רבות בלמידה ומציאת פתרונות לאתגרים שעולים בדרך מה שיכול לגרום לתסכול רב ולהביא ליאוש.

בניית אתר לעסק מחירים
כיום ניתן למצוא ספקים שיבנו לכם אתרים במחירים שונים. לדוגמא, אתר תדמית יכול לעלות לכם בין 3,500 שקלים ועד ל10,000 שקלים ויותר. אתר סחר, יכול לעלות לכם בין 5,500 ש"ח ועד ל-18,000 ש"ח ויותר. אנחנו בוובולוג'י מציעים לכם אתרים מוכנים מראש בעלויות אטרקטיביות במיוחד! מוזמנים להתרשם >>

פתיחת אתר לעסק חדש כבר לא צריכה להיות מיגעת ועם עלויות אסטרונומיות! עם האתרים המוכנים שלנו תוכלו להקים לעצמכם אתר לעסק בפחות משעה! לא מאמינים? נסו אותנו>>

וובולוג'י – אתרים מוכנים לעסקים – אתרי תדמית, אתרי סחר, אתרי קטלוג ואתרי בלוג מעוצבים, חדשניים ועם כל התוספים והתוספות שאתם צריכים ובמחירים אטרקטיביים במיוחד!

Related Posts