שירותי השיווק שלנו
כל שירותי השיווק במקום אחד
שיווק ברשתות חברתיות
פרסום במנועי חיפוש
קידום אורגני - SEO
שיווק באמצעות תוכן
שיווק במייל
דו״חות ואוטומציות
עולם שלם של שיווקת פרסום יח״צ וקד״מ
המומחים שלנו יתנו לכם מענה החל מפעולות שיווק יומיומיות וניהול מערך השיווק הדיגיטלי שלכם, דרך יצירת תוכן עשיר, איכותי ומקצועי, קופירייטינג יצירתי ומניע לפעילה, עיצובים מרהיבים, פרסומות בלתי נשכחות וגישה לכל כלי הפרסום הקיימים – אינטרנט, טלוויזיה, רדיו, שלטי חוצות וכיו״ב
cost-effective
אנו מציעים תמחורים שונים בהתאם לרמות הידע הנדרשות לביצוע הפרויקט או המשימות שלכם וכך לייעל את עלויות הפיתוח מבלי להתפשר על איכות ומקצועיות
Real time updates
מערכת ניהול הפרויקטים המתקדמת שלנו (פותחה על ידינו) מאפשרת לכם לעקוב אחר ביצוע המשימות וזמן העבודה בפועל בשקיפות מלאה ובזמן אמת. כך שתוכלו להתעדכן מייד, מכל מקום ובכל זמן.
Extra availability
השיטה שלנו מאפשרת גישה ישירה לאיש הצוות באמצעות מערכת טיקטים חדשנית ואינטואטיבית הכוללת קבלת נוטיפיקציות ישירות לנייד ותיאום שיחות ופגישות מקוונות עם כל אנשי הצוות
Going the extra mile
המקצוענים שלנו יעניקו לכם חווית שירות שטרם הכרתם. מעבר ליכולות המקצועיות שלהם, המחויבות שלהם לפרויקט שלכם תעניק לכם הדרכה וליווי מקצועי שרואה אתכם ומקדם את האינטרסים העסקיים שלכם.
חדש!! פיתוח Mini Games ופעילויות שיווק ייחודיות
וובולוג׳י מעניקה שירותי פיתוח משחקונים ופעילויות דיגיטליות שיווקיות מיוחדות שמגבירות את האינראקצייה עם קהל היעד הפוטנציאלי שלכם, פעולות העשרה דיגיטליות שיגדילו את המעורבות של הגולש ותייצר הזדמנויות מכירה רבות ומגוונות.
שילוב נכון של תחרויות ופעילויות אינטראקטיביות תגביר את התגובתיות של הגולשים ואת ההתעניינות שלהם במוצר או השירות שלכם במאות אחוזים.
המומחים שלנו יתאימו לכם את השילוב המושלם.
כל פעילות או משחק יותאמו אישית למותג שלכם. החל מהלוגו, דרך ערכי המותג והחוויה שלו ועד להתאמת הצבעים וכל אלמנט נוסף. את הפעילות ניתן יהיה לשתף בלינק יעודי ובכל צורה שתרצו – מודעות, פרסומות, הודעות, דוא״ל ועוד. אנו בWebology מציעים מגוון רחב של פעילויות ומשחקונים לכל תחום, גיל ונושא ומאפשרים לכם ליצור חוויה אינטראקטיבית ייחודית הגברת התגובתיות של הלקוחות הפוטנציאליים שלכם, הגדלת המודעות למותג שלכם והשגת המטרות שלכם וכל זאת תוך יצירת חוויה יחודית ומהנה לקהל היעד שלכם.
שאלות נפוצות
ההבדל העיקרי בין שיווק, פרסום וקידום יבוא לידי ביטוי לרוב בסוג הפלטפורמה, צורת העבודה, הפעילות השוטפת והתוצאות הסופיות. לרוב שיווק דיגיטלי יעשה ברשתות החברתיות כגון פייסבוק, אינסטגרם, טיקטוק ודומיהן, תהליך ההקמה יהיה יצירת חשבון פרסום על שמו של הלקוח (באם לא קיים כזה), יצירת קהלי יעד בהתאם לסוג המוצר/ים ו/או השירות/ים, ופעולות נוספות כדי להקים בסיס איתן שיתן ענה לכל הצרכים של הלקוח, משם הקמת סטים של מודעות, יצירת A/B Testing, קביעת תקציבים, סוגי מודעות (לידים, תנועה, מכירות וכיו״ב) ונוציא לפועל את הפעילות. חישוב החזר ההשקעה (ROAS) יעשה בצורה דינאמית ובאופן יומיומי תוך ביצוע אופטימיזציות לשמירה על החזר השקעה גבוה ככל שניתן ונספק דש בורד דינאמי להצגת הנתונים בזמן אמת. פרסום, לרוב יעשה באמצעות גוגל בין אם בפלטפורמת החיפוש ובין אם בפלטפורמת המדיה שלהם, תהליך מעט זהה לזה של השיווק, גם כאן יהיה צורך בהקמת חשבון (באם לא קיים כזה על גבי החשבון הפרטי/העסקי של הלקוח), יצירת קהלי יעד ופרמטרים נוספים, קבית תקציבי פרסום וכל שאר התהליך דומה מאוד לתהליך השיווק, ההבדל יהיה לרוב הצגת העסק בהתאם לחיפוש אקטיבי של לקוח הקצה (הגולש) ו/או הצגת הפרסומות באתרים ונכסים אחרים שמותאמים לאופי הפעילות של המפרסם. קידום, לרוב יהיה קידום אורגני, וכאן התהליך שונה במהות שלו, כאשר בקידום המטרה הסופית היא לאפשר למנוע החיפוש – לרוב גוגל, למצוא בצד המקודם רלוונטיות גדולה ככל שניתן לביטויים ומילות החיפוש אותם העלה הגולש במנוע החיפוש. תהליך הקידום האורגני כולל בתוכו כתיבת מאמרים והטמעתם באתר, יצירת לינקים חוזרים לאתר, הטמעת מטא תגיות וביצוע פעולות On Site לשיפור הפרמטרים של האתר והקראות שלו ע״י מנוע החיפוש.
ההבדל בין תקציב ניהול לתקציב מדיה הוא דיי פשוט למען האמת. תקציב הניהול כשמו כן הוא ולרוב יהיה בצורת ריטיינר חודשי וזוהי העלות החודשית שמשרד הדיגיטל יגבה מהלקוחות שלו עבור השירותים אותם הוא מספק. לרוב יקיימות מספר שיטות להציג תקציב ניהול כשהמקובלת בניהן היא עלות בסיסית זולה יחסית בתוספת אחוזים מתקציב המדיה. הסיבה לכך היא שמירה על קואורלצייה נכונה בין גודל התקציב לכמות העבודה – ככל יש תקציב גדול יותר כך גם עבודת הניהול מתעצמת. מאידך, תקציב המדיה הוא תקציב הפרסום אותו ישלם הלקוח ישירות לפלטפורמה בה מתבצע הפרסום כגון: פייבוק, גוגל, טאבולה, לינקדאין וכיו״ב.
האמת, אין תשובה אחת נכונה, הכל תלוי בסוג העסק, אופי השירות, מיהם קהלי היעד ומהן התוצאות הרצויות. ויחד עם זאת, חייבים לעשות, אי אפשר להפעיל עסק מבלי לפרסם אותו בצורה כזו או אחרת. לעסקים בתחומים מסוימים נכון יותר להיות ברשתות החברתיות, ולעומתם, לאחרים נכון יותר לפרסם בגוגל. לעסקים מסוימים נכון יותר להיות בפייסבוק ואינסטגרם, ולאחרים לינקדאין מתאימה יותר (אף על פי ששלושתן רשתות חברתיות) הנוסחא הסופית לתמהיל הפלטפורמות והאסטרטגיה הכוללת היא תוצאה של אפיון מקצועי, נסיון עשיר והבנה מעמיקה של העסק מצד אחד, היתרונות של כל פלטורמה בנפרד והכח שבלשלב בניהן.
תשובה לשאלה הזו תתקבל לאחר ביצוע אפיון מעמיק ובניית אסטרטגיה שיווקית המשלבת בין הפלטפורמות הנכונות ביותר לעסק, לשירות/ים ו/או למוצר/ים שלכם. אנשי מקצוע איכותיים יוכלו לבנות עבורכם תוכנית שכוללת התחלה עם תקציבים נמוכים (באופן יחסי) ולהגדיל את התקציבים יחד עם קבלת התוצאות הרצויות – קרי צמיחה וגידול העסק, כך שתוכלו לצעוד עקב בצד אגודל ולהגדיל תקציבים רק כשהגעתם ליעדים שהוצבו מראש.
בוודאי! הריי שאם לא תפרסמו את השירות שלכם ללקוחות פוטנציאליים, איך תתחילו לייצר הכנסות? העניין כאן הוא איזון עדין בין הוצאות הפרסום ליצירת ההכנסות ולהחזר ההשקעה. עסקים קטנים שאין ביכולתם להשקיע בתקציבי פרסום, גם אם נמוכים יחסית, לרוב לא יצליחו להתקיים לאורך זמן, אם בכלל..בניית תוכנית עסקית שלוקחת בחשבון את הוצאות הפרסום הינה הכרחית בכדי לוודא שהעסק שלכם יתקיים לאורך זמן ויגדל עם השנים. אין לכם תוכנית עסקית ואתם עסק בתחילת דרכו? אנחנו ממליצים לכם לעצור הכל ולהתחיל לבנות תוכנית עסקית. בין אם תעשו זאת איתנו ובין אם לאו, אנחנו ממליצים בחום לעשות זאת.